poniedziałek, 20 czerwca 2016

~ !! OGŁOSZENIE !! ~

Witajcie. 
Niestety nie mam dla Was ani rozdziału, ani nawet dobrych wiadomości. Chociaż złymi też nie można ich nazwać. 
W związku z tym, że aktualnie jestem nad morzem i pracuję od rana do wieczora, wracam często kompletnie wykończona, na razie chciałabym ogłosić, że tak jakby zawieszam bloga. Robię to, ponieważ nie jestem w stanie napisać rozdziałów w zwyczajowym tempie. Jak zdażyliście zauważyć, od ponad dwóch tygodni nie było żadnej notki, co nigdy mi się nie zdarzało, niemniej jednak rozdział 70 caly czas jest w trakcie pisania, aczkolwiek nie potrafię powiedzieć kiedy będzie gotowy. 
Mam nadzieję, że zrozumiecie moją decyzję i po raz kolejny wykażecie się wyrozumiałością. Postaram się jak najszybciej napisać rozdział, jednakże żeby Was niepotrzebnie nie martwić, wstawiam tą oto informację. 
Wierzę, że w niedługim czasie ukaże się Wam kolejny post, ale na razie pozostaje mi Was przeprosić. 
Pozdrawiam
Wasza Autorka. 

3 komentarze:

  1. Szkoda, że na rozdział musimy jeszcze poczekać, ale rozumiem Cię. :) Po prostu nie masz czasu, to się zdarza. Czekam na rozdział. :D Powodzenia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń