niedziela, 4 września 2016

~!! BIG RETURN !! ~

WITAJCIE!

 Jak miło w kocu pisać na komputerze, a nie na telefonie. Przychodzę dzisiaj do was ze wspaniałą wiadomością, ponieważ w końcu wróciłam z sezonu! Co prawda na razie jestem jeszcze w popowrotnym szoku i muszę się na nowo zaaklimatyzować w domu, ale nie zamierzam siedzieć biernie i nic nie robić. 
Wracam na nowo i na nowo, z jeszcze większym powerem i chęciami, zacznę pisać kolejne rozdziały.
Zdaję sobie sprawę, że wystawiłam Was na ogromną próbę cierpliwości, i że większość pewnie dała sobie już spokój z moim blogiem, ale niestety to nie ode mnie zależało. Gdybym po powrocie z pracy miała siły i czas nie byłoby takich przestojów między rozdziałami, ale cóż... Dwunastogodzinna praca daje w kość. 
Ale dość użalania się nad sobą. 
Jestem. 
Wróciłam i znów zacznę pisać z poprzednią częstotliwością. 
Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie bardzo źli i przy następnym poście uda mi się was udobruchać.
Chciałabym jeszcze z całego serca przeprosić wszystkich tych, którym nie komentowałam postów. Postaram się wszystko w najbliższym czasie nadrobić i znów pozostawiać po sobie jakiś ślad.
 
Na razie to chyba tyle...
Już niedługo powinien pojawić się nowy rozdział, więc na razie pozostaje mi się w wami pożegnać. 
Buziaczki :*

5 komentarzy:

  1. Hahaha spoko rozumiem :D Czekan z nieciepliwoscia na powrót i wyczekiwany przez mua komentarz :D buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. jeej ^^
    Nie martw się rozumiem :P
    Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :D
    Pozdrawiam i życzę duuuużo weny hehe :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! :D Kiedy można spodziewać się następnego rozdziału?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym powiedzieć, że na dniach, ale nie chcę dawać złudnych nadziei. Myślę, że postaram się wyrobić do następnego weekendu. dzisiaj zabieram się już za pisanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yeeeeaaaaahh!
    Kilka osób widać, że zostało na pewno, w tym ja. Czekam na rozdział! Powodzenia, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń