niedziela, 22 kwietnia 2018

~ Post informacyjny ~

Witajcie kochani!
Niestety to nie jest post z rozdziałem, ani z wynikami konkursu (na te jeszcze sobie poczekacie, bo chcę zobaczyć więcej osób, które rozwiązały test :D). 
Dzisiaj przychodzę z bardo smutną informacją, bo nie chcę Was z niczym zostawiać. Mianowicie przychodzę, żeby Wam powiedzieć, że w najbliższym czasie nie będzie rozdziału i muszę prosić Was o odrobinę cierpliwości co do mnie. Niedawno zaczęłam nową pracę tak pełną parą i mam bardzo mało czasu nawet dla siebie, a co dopiero żeby pisać. Postaram się coś wymyślić na majówkę i każdy weekend poświęcę na pisanie, ale sami rozumiecie jak to jest z weną. Raz ona jest a raz całkowicie robi nas w ciula i nie przychodzi w najbardziej potrzebnym momencie. 
Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie o to źli. Nie chcę was zostawiać z poczuciem, że zapomniałam o tym blogu i tylko wrzucam posty aby coś zapchać. O nie! Ten blog jest moim małym dzieciątkiem na którego codziennie zaglądam i doglądam co się dzieje. 
Tak więc, na rozdział musicie jeszcze troszeczkę poczekać, bo cały czas nad nim pracuje, ale w związku z mocno ograniczonym czasem nie jestem w stanie go ukończyć tak szybko jakbym chciała. Co nie zmienia faktu, że się pisze :D

Dziękuję Wam za cieplutkie słowa w każdym komentarzu i za ogrom cierpliwości jaki do mnie macie <3 
Wasza Autorka ♥


P.S. Ja cały czas czekam na odpowiedzi do quizu ;D macie jeszcze dwa dni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz