sobota, 2 kwietnia 2016

~ !! KONKURS !! ~

Witajcie! 
I nadszedł ten wielki, pewnie wyczekiwany przez wszystkich dzień! (Tak, jasne... Znając życie, to tylko ja się tym tak podniecam) 
Dzisiaj zakończyła się dwutygodniowa ankieta dotycząca konkursu, który chcę zorganizować z okazji pierwszej rocznicy bloga i tak ogromnej ilości wyświetleń! Jestem niesamowicie podekscytowana! 
Więc, bez zbędnego przedłużania przejdźmy w końcu do konkursu. 
W związku z tym, że w ankiecie każda odpowiedź dostała dużą ilość głosów, postanowiłam uwzględnić dwie najchętniej wybierane odpowiedzi. Stwierdziłam, że będzie to uczciwe wobec wszystkich tych, którzy chcieli by wziąć udział w konkursie, ale nie mają talentu, albo nie czują się dobrze w rysowaniu. Jednak nie chcę dzielić tego na dwa osobne konkursy, ponieważ byłby to dla mnie zbyt duży kłopot, związany z nagrodami, jakie dla was przewiduję. 


ZADANIE nr 1.

Art, któregoś z bohaterów opowiadania. 
Jest mi to obojętne w jaki sposób to zrobicie. Możecie wykazać się talentem komputerowym, możecie tylko naszkicować postać, bawić się farbkami, wyklejankami... Co tylko dusza zapragnie. To już zostawiam wam. 
Najważniejsze, żeby rysunek/art dotyczył bohatera mojego opowiadania. Tak. Postacie zaczerpnięte ze Słodkiego Flirtu też się w tym zawierają ;) 


ZADANIE nr 2. 

Jak wyobrażasz sobie dalsze losy Liwii i w jaki sposób, według Ciebie, zakończy się ta historia?
Tak jak wyżej. Jak sobie to wyobrażasz? Co stanie się w dalszej części? Czy Liwia wybaczy Kastielowi, czy przeklnie go i zostanie z Kentinem? Jak zakończy się ta historia? 
Tu pozostawiam wam wolną wyobraźnię. Najważniejsze liczy się to, by odpowiedź była ciekawa  i interesująca. Możecie postawić na plan wydarzeń, krótką historyjkę, cokolwiek. To co będzie zawierać Wasza odpowiedź również jest podporządkowane waszej wyobraźni. Może to być krwawa, apokaliptyczna wersja, może być kolorowa sielanka... Czego tylko dusza i wyobraźnia pragną. 


ZASADY KONKURSU


1. Chciałabym, byście Wasze odpowiedzi/arty przysyłali mi na mój e-mail - strumien_mysli@wp.pl
2. W temacie wiadomości napiszcie "konkurs nr 1/2". 
3. Jak wcześniej wspomniałam ogranicza Was tylko wasza wyobraźnia i umiejętności.
4. Zgłoszenia proszę wysyłać do 14 maja. 

NAGRODY

Dla jednych może się to wydawać zbyt wielkie czy przesadzone, ale stwierdziłam, że tak będzie dobrze. Myślę, że nagrody są adekwatne do Waszego i mojego wysiłku. Jeśli, któryś z wygranych będzie sobie życzył czegoś innego proszę się do mnie zgłosić drogą mailową i wszystko razem uzgodnimy. 

1. Nagrodą za pierwsze miejsce będzie możliwość spotkania ze mną w czasie wakacji, jeśli oczywiście zwycięzca wyrazi taką zgodę. 
Dlaczego akurat w w czasie wakacji? Ponieważ jest to czas wolny i nie będzie to kolidować z nauką, dniami szkoły i tym podobnymi.  Jest to też czas, kiedy ja spokojnie będę mogła zorganizować sobie pieniądze na dojazd i nocleg. Mam nadzieję, że nagroda się wam podoba, ale oczywiście jest możliwość zmiany. To zależy tylko i wyłącznie od zwycięzcy ;)

2. Za drugie miejsce jest nagroda rzeczowa o wartości 40 złotych. 
Wybór nagrody zależy od zwycięzcy. Myślę, że będzie to uczciwe, ponieważ nie chcę nikomu narzucać czegoś, co podoba się mi, a nie koniecznie drugiej osobie ;)

3. Nagrodą za trzecie miejsce jest pudełko słodkości o wartości 25 złotych.
Jeśli ktoś nie lubi słodyczy może zamienić to na coś, co bardziej mu się przyda ;)
To byłoby chyba tyle, na temat konkursu. Gorąca zachęcam do zgłaszania się ze swoimi pracami. 
WYNIKI KONKURSU - 14.05.2016 r. 

7 komentarzy:

  1. Uu, brzmi zachęcająco :D ^^ Chętnie spróbuję jak będę w domu. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szans na własną wygraną nie widzę jakiejkolwiek z racji braku talentu artystycznego jak i dosyć ograniczonej wyobraźni, ale czemu by nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli rozdziałów można się spodziewać po ogłoszeniu wyników?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rozdział już się zabrałam, ale mam straszny natłok zajęć i obowiązków w związku z tym, że pod koniec kwietnia kończę szkołę i w maju piszę matury. Jednak staram się jak mogę by skończyć go do końca tygodnia. Może uda mi się nawet już jutro ;)
      Przepraszam, że tak długo nic nie dodaję, ale no cóż... Nie jestem pogodzić goszystowskiego na raz. Mam nadzieję, że zrozumiecie mnie i uzbroicie się w cierpliwość.

      Usuń
    2. W takim razie powodzenia na maturze :D najbradziej obawiam się ustnej :( ale na szczęście dopiero za dwa lata XD

      Usuń
    3. Hm.. W sumie muszę Ci powiedzieć, że ustna z angielskiego nie jest taka zła. Tylko trzeba pamiętać słówka, albo starać się znaleźć inne określenie na to co chcesz powiedzieć. Ja się najbardziej obawiam ustnej z polskiego... ;C

      Usuń