niedziela, 15 maja 2016

~ * !! WYNIKI KONKURSU !! * ~

Witajcie! 
Zapewne domyśliliście się po tytule co zamierzam dzisiaj tu ogłosić. Przyznam szczerze, że okres wyczekiwania na wasze prace był dla mnie pełen nerwów i co chwilowego zaglądania na pocztę. 
Jednakże zaskoczyła mnie ilość przysłanych mi prac. Po ilości głosów, które złożyliście w ankiecie spodziewałam się nieco większej ilości zgłoszeń, jednak nie winię Was o nic. To była wasza decyzja, a moja propozycja. 

Jak zapewne już każdy wie mogliście wybrać dwa zadania:
1. Rysunek przedstawiający postać mojego opowiadania
lub
2. Waszą wersję zakończenia historii. 

A nagrody miały być następujące:
1. Nagrodą za pierwsze miejsce będzie możliwość spotkania ze mną w czasie wakacji, jeśli oczywiście zwycięzca wyrazi taką zgodę. 

2. Za drugie miejsce jest nagroda rzeczowa o wartości 40 złotych. 

3. Nagrodą za trzecie miejsce jest pudełko słodkości o wartości 25 złotych.
 
Szczerze powiedziawszy to, mimo że dostałam niewiele prac, wybór był dla mnie dość ciężki. Starałam się jak najbardziej obiektywnie ocenić wszystkie pracę, jednak jak to mi wyszło... Cóż. Nie mnie to oceniać. 
Mam nadzieję, że każdy zwycięzca będzie zadowolony ze swojego miejsca oraz z możliwości wzięcia udziału w konkursie. Zanim jednak przejdziemy do tej przyjemniejszej części, czyli ogłoszenia wyników, chciałabym nadmienić, że każdy zwycięzca ma możliwość zmiany lub wyboru swojej nagrody, w zależności, które miejsce zajął.

Tak więc...

Pierwsze miejsce zajmuje Wioletta M. autorka tegoż obrazka:
  



Drugie miejsce zajmuje Lena Rozalia Król, autorka tego rysunku: 

 Oraz trzecie miejsce zajmuje Tekashikika Meidozumikime:

Chciałabym też wspomnieć, że od TekaShimo dostałam również pisemną pracę, przy której uśmiałam się jak nigdy, jednakże, że można było wziąć udział tylko w jednej konkurencji, postanowiłam, że nie będę upubliczniać „planu wydarzeń”. 

Na koniec chciałabym zwycięzcom przypomnieć by skontaktowali się ze mną drogą mailową, aby omówić kwestie nagród. 
Serdecznie gratuluję! 

3 komentarze:

  1. Czy ty kurde chcesz bym byla gruba?! Cukierkami mam sie przeżreć?
    A tak serio: nawet sie nie sodziewalam ze wygram ;_;
    dzieki :'D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, miałam już iść spać, jednak postanowiłam, że zajrzę, aby sprawdzić czy coś dodałaś. Jestem zadowolona z drugiego miejsca, chociaż czuć ten niedosyt :P Jutro się z Tobą skontaktuję, ponieważ dziś nie mam już do tego głowy.
    Dziękuję za wyróżnienie i miłej nocy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne prace ;) Zamierzałam wziąć udział, ale w końcu się nie zebrałam..

    OdpowiedzUsuń