niedziela, 3 grudnia 2017

Mała notka informacyjna

Witajcie!
Mam dla Was małą informację. 
Chciałam Was wszystkich poinformować, że postanowiłam założyć stronę na FB dotyczącą tego bloga. Zrobiłam to, by mieć z Wami lepszy kontakt, ponieważ z większością czytelników mam kontakt tylko i wyłącznie za pomocą bloggera, a informacje o kolejnych notkach albo jakichkolwiek zmianach czy przerwach docierają do niektórych w opóźnieniu lub w ogóle nie docierają. Tak więc mam nadzieję, że owa strona mi to trochę ułatwi, bo nie chcę też robi spamu na blogach innych pisarek, bo wiem jak to może drażnić. 
Także jeśli ktoś jest zainteresowany serdecznie zapraszam [LINK]

Wasza autorka ♥

2 komentarze:

  1. Asking questions are in fact fastidious thing if you are not understanding something fully, except this post offers fastidious understanding
    even.

    OdpowiedzUsuń
  2. I could not refrain from commenting. Well written!

    OdpowiedzUsuń